جدیدا به گوش می رسد که عده ای از مخالفان محلی ما فصد دارند این وبلاگ رو هک کنند. براستی که چشمشان کور باشد از حسودی و خاک برسرشان که حتی توانایی  هک کردن رو هم ندارن ~~!!!~~

ما نیز می خواهیم که  وبلاگ آن نامرد را بهکیم  ( هک کنیم * ) کسی پیشنهادی دارد بگوید !!