چشم حسود کور
جدیدا به گوش می رسد که عده ای از مخالفان محلی ما فصد دارند این وبلاگ رو هک کنند. براستی که چشمشان کور باشد از حسودی و خاک برسرشان که حتی توانایی هک کردن رو هم ندارن ~~!!!~~
ما نیز می خواهیم که وبلاگ آن نامرد را بهکیم ( هک کنیم * ) کسی پیشنهادی دارد بگوید !!
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و سوم بهمن ۱۳۸۷ ساعت توسط امين محمد
|